Ändrade planer

Urk ingen god morgon här inte... Melvin har fortfarande 39 graders feber och har varit vaken nästan hela natten och jag lika så såklart... Han har hostat snorat och feber drömt hela natten:/ inte kul alls... Jag är som en häxa en mamma utan tålamod som är trött så jag kan dö... Nu ligger jag brev Melvin å ser på barnen i bullebyn å hoppas att vi kan sova båda två en liten stund iaf. Rasmus å Martin är å köper födelsedagspresent till barnkalaset han ska på i eftermiddag. Skulle egentligen ha firat Martins syster i eftermiddag/kväll eftersom hon fyller år i morgon, men vi får skippa d å hoppas att lille M piggar på sej ist. Jag ska däremot åka till skogen å vara med på valpkurs en stund känner att d kan vara behövligt efter denna natten! Hoppas ni får en fin lördag i höst solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0