Det går i 120 km/h

Vilken lördag förmiddag det har verkligen gått i ett. Började dagen med en jogging tur på 8km vilket tog mej 41 minuter och det är bra mycket bättre än jag trott att jag skulle klara. När jag kom hem slängde jag i mej en banan/blåbärs smothi och ett ägg innan det blev på med kläderna igen för städning av de allmänna utrymmena i vårt kvarter. Sk gårdsstädning. Blev enkel krattande och jagande av Melvin som tog sina egna små promenader... Martin åkte å jobba efter 20 minuter av städningen så det blev fullt ös för mej. Efter drygt en timma gick vi in jag tog en snabb dusch å bytte om innan vi åkte å hämta Rasmus och mormor och morfars hundar som vi är hundvaktet åt. Nu har vi ätit å ska villa en stund innan vi ska köpa lite godis å annat smått å gott till ikväll. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0