Från -7,8 grader till 39,3 på mindre än 24 h

Så va den såld! Min älskade Didrikdsson jacka som jag köpte förra hösten i stl 42. Den var fortfarande i grymt skick så min mormor tog över den efter mej och jag har idag köpt mej en ny i en annan färg ( visar i morgon) och i stl 38 ist! Känns så himla bra! Eftersom termometern i morse visade -7,8 grader insåg jag att jag Inge kunde vänta mer utan var tvungen att köpa mej en jacka! När jag gjort det å jobbat klart for jag direkt till gymmet för veckans bästa pass center å zumba med bästa Louise! Som vanligt skit kul å as jobbigt och svårt!!! När jag kom hem möttes jag dessvärre av en väldigt gnällig Melvin som det visade sej hade 39,3 i temp, inte konstigt han va gnällig i med Alvedon och på med Lotta på bråkmakargatan fick i han en yoghurt en banan å lite välling nu iaf. Men nu ä han i säng å jag hoppas han sover bort febern. Själv har jag ätit en smaskig rotfrukts gratäng med lövbiff och trattkantateller * smaskens* till det blev det ett glas vitt. Nu ska jag snart gå ner å mysa med R å M innan vi somnar i soffan. Ska smaska lite godis oxå å i morgon är d lördag! Jag älskar lördagar långfrukost, kanske en promenad i solen eller ett förmiddags pass på gymmet! D är underbart! Ha en fin fredag kväll ALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0