Min sambo är för bra för mitt bästa!!!

För sisådär 20 minuter sedan stod jag å vek tvätt och pratade med min mamma å pappa i telefon, dem är på semester på Gran Canaria, plötsligt hör jag hur en nyckel sätts i låset å det vrider om, in kommer Martin nästan två timmar tidigare än va jag tänkt. Dem hade så lite att göra på jobbet att han kunde gå hem tidigare. Han är så söt min fina man, jag sa inte till honom att jag är nyttiga Malin fr.o.m. Fredag igen så han kom hem med choklad å ville ha mys! Jaha jag som inte skulle äta sånt nu! Men jag börjar ju hårt på fredag skulle ju egentligen bara förbereda mej nu, men jag äter lite choklad (det är 80+ i kakaohalt iaf) för jag vet att om den får ligga i skåpet då kommer det en dag när jag går i skåp efter godsaker å jag kommer falla pladask. Bäst att ta slut på det innan Fredag! Gulligt tänkt med ack så fel d blev... Jag har iaf tränat hårt idag. 60 minuter styrka och 20 min cykel efter det... Gött men fy vad kroppen gått ner dej. Tyngderna va sjukt tunga och mjölksytan dök upp direkt! Aja bajs dags för mer muskler igen!!! Behöver tips på hur man kan stärka vissa kroppsdelar oxå, är sjukt svag i vänster sida ben som arm och skulle behöva styra upp d lite, ge mej tips!!!! Nu ska jag mysa med min fina mysgris!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0