Jag blir tokig påriktigt!!!

Sitter hemma och bara väntar... vad ska man göra?! Detta har varit en depp helg, inget vill sätta igång och bebisen måste tycka att det är helt underbart att reta sin mamma redan innan h*n är född... det är helt sjukt vad tiden går långsamt nu när man bara väntar på att värkarna ska tafart på allvar... JAG VILL KÄNNA SMÄRTA!!!
som tur är har jag en sambo som trotts mina hysteriska utbrott i helgen har förstått mej och inte blivit arg tillbaka... jag har gråtit, skrikit, gråtigt igen och skrattat denna helgen... det är sjukt jobbigt när kännslorna bara väller över en...
Dagen har bestått i en helt sömnlös natt och jag har vaknat ofta och inte kunat somna om... efter frukost åkte jag Rasmus och Martin och handlade på munken innan vi åkte hem och gjorde årets satts av julköttbullar *mums* detta avnjöts tillsammans med ett mkt förenklat julbord, bestående av: rödbetsallad, köttbullar, prinskorv, pressad potatis och julmust såklart, det var riktigt gott... efter denna underbart mysiga måltid så var det dags för mina killar att åka och städa bilen eftersom vi ska få våran nya fina saab 95 i morgon och Martins föräldrar ska ju ta över vår gamla bil och då vill man ju inte lämna den ifrån sig smutsig och dann...

Aja nu ska jag gå upp och ta i tu med Rasmus som jag undrar vad det har tagit åt... denna helgen har han varit helt bedrövlig... bits slåss och gapar på oss så fort han inte får precis som han vill... jag blir tokig eftersom Martin jobbat endel i helgen så har det mesta gått ut över mig dessuom... hoppas att denna extrema trotts tar slut snart innan jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare. Kommer ihåg att väntan känns låååång men så är det ju alltid när man väntar på något gott :) Gick ju över 10 dagar med Kevin.

Ringde dig i fredags eftermiddag men lyckades inte få fatt i dig. Ville inget speciellt. Hade bara varit kul att prata lite. Får bli en annan gång. Kraaaam

2009-12-06 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0