Effektiv morgon

Jag har haft en riktigt effektiv morgon/förmiddag... Min lilla Melvin behagade faktiskt att sova i natt och vaknade bara till när vi gick å la oss vid midnatt för en flaska välling, men somnade om snabbt och lätt igen och vaknade inte förän 6.45 då klev hans mamma upp piggare än på länge... liten fick välling och sen satte jag i gång med effektiviteten´, vek all tvätt kan lova att d va massor, två överfulla tvättkorgar som skulle fixas, sen tog jag på mej och Melvin och gick en lång promenad med Semlan (mormor och morfars hund som jag e hundvakt åt) vi gick till gustavssons å¨köpte färska frallor och kanel bullar... sen tog vi en omväg (för att få en riktigt lång promenad) hem där jag gjorde en mummsig frukost bestående av bacon,äggröra, färska frallor, kaffe, äpplejuice, kokta ägg och massa goda pålägg så nu ska man väl stå sej ett tag... och d kan behövas eftersom vi om en liten stund ska stuva in oss i bilen och åka till sommarland för sista gången i år, dom stänger ju i morgon och sen är d inte ens öppet helger tycker d e lite halv kasst men men... tyvärr e ju vädret inte det bästa men d är bara att klä sej efterväder regnajacka och paraply får man ju ta med... min kära kusin och Melvins goa fadder mamma Louise ska följa med hoppas bara d slutar regna...

jaja nu får jag fixa lite här innan vi åker iväg... puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0