Ingen mer fanta och rosé...

på ett tag iaf för nu blir det hårda bullar vad det gäller vikten... motion och bra mat e ett måste nu... och jag började i dag och det gick faktiskt över förväntan inte det minsta sugen ¨på godis eller annan "skit"...
Idag har vi för övrigt dejtat Karin, Saga och Alfons hemma i deras underbara lägenhet, Emelie och lilla Melker kom förbi oxå och det va väldigt va han hade blivit stor, inte så konstigt iof eftersom han redan hunnit bli 5 månader nu... ska bli himmla kul att träffa Chris och Elton snart oxå han va ju en pytte bebis när vi åkte till Gotland...

Nu har jag varit så duktig och tagit en timmas power walk alldeles ensam, va meningen att Sandra skulle följt med, men hon hade "glömt att vi skulle göra d" så hon hade duchat och satt på pjamas... *hhhrrrmmm*

Morgondagen ska spenderas med Karin och de små den med och d blir troligtvis en tur till ÖF...
Dessutom är jag helt galet glad för Martin ska jobba dagar i 3 veckor och endast 2 lördag kvällar under den perioden... helt underbart!!!
Och han kommer att jobba på lördag kväll så om det är någon som har lust att joina mej och mina barn så e jag nog beredd att göra ett undantag gällande rosé vinet ;) hahaha

Hat gött mina vänner =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "råkade" glömma, jag gjorde faktiskt det :-)

En annan kväll i veckan går jag gärna, om jag inte glömmer igen vill säga..

Ne men skämt o sido, fläsket måste bort på mig med, och det NU!

Puss

2010-08-03 @ 14:24:35
URL: http://sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0