när ska man sova då?

jaha då har man tagit sej igenom två nätter utan sömn, börjar fundera vad det e med min lille kille, han som sovit så bra under hela sitt liv tidigare... antar att d e tänder som spökar, men d börjar bli krävande för en annan nu, som tur är jobbar ju Martin kväll denna veckan så jag kan få sova på förmiddagen ist... och NEJ d är ingen idé att han tar nätterna för jag vaknar av att Melvin vaknar och sen e jag vaken trotts att jag kan sova för jag hör honom hela tiden, då e d bättre att låta Martin sova så han kan gå upp med barnen vid 7 tiden sen...
Tur att mina goa föräldrar ringde igår och sa att de hade bokat en resa till Gran Canaria tillsammans med oss den 22:a Oktober, såå skönt d kommer bli att bara få ha 100% semester med dem man älskar mest...
Lääängtar kan jag säga

Har ägnat dagen igår och idag till att laga hemgjord mat till Melvin och nu finns d gott om mat till honom i frysen... Idag fick han Kyckling med ris och currysås och en blandning med broccoli och morötter till... han åt som en häst och i eftermiddag fick han kalops med potatis som jag hade slängt ihop. Han åt minst lika bra då så nu känns det helt plötsligt meningsfullt att laga mat till honom...

I morgon blir d besök på BVC ska bli kul å se va fisen väger nu...
Finns inte så mkt mer att skriva om just nu eftersom jag varit hemma seg i två dagar nu... men ha d så bra gott folk, nu ska jag softa i soffab =)


SunGarden Riviera Marina Hotel

inte helt fel asså =)

Kommentarer
Postat av: Tilde

Tack gumman, det är bara lite mycket just nu. Lite ångest inför hösten, lite ångest över kärlekslivet, pms på det och ett jäkla dåligt väder. Dessutom blir det tomt här när ni alla åkt hem :/ (Tur vi får behålla Damen ett tag till.... )

2010-08-25 @ 18:58:27
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0