Nu är det slut på veckan d e dags för Fredagsmys =)

ojoj va jag är trött d e inte sunt att va så trött...
I tisdags va jag nämligen hemma hos goa Emelie för dejt med henne och Chris en mkt trevlig kväll med vin och god mat, men så blir d ju som vanligt alltid alldeles för sent, Chris va redig å begav sej hem vid midnatt, men jag och Emelie blev sittande å prata en bra stund till och rätt va d va så hade klockan blivit 01.30´... va hemma vid 2 tiden och hopp i säng blev d men sen vaknade ju barnen igår kväll redan kl 7 bara å le å va gla. Dagen blev som tur va riktigt slapp, Rasmus åkte med Farmor till henne så ja va själv med Melvin å fick sova när han sov <3 sen blev d jobb en stund och soffhäng, innan jag kröp ner men bara en timma efter att vi lagt oss vaknade nattugglan Melvin igen... och han höll båda sina föräldrar vakna till 02.30 igen för att somna till 06.30 Rasmus har lekt med Calle idag så honom har jag inte haft hemma idag heller. Tog en tur till stan när jag lämat a´v honom och d blev en latte med Chris innan jag åkte hem å städa... men nu e huset så fint igen skönt att ha städat inför helgen...
Nu blir d snart fredagsmys ´med mina stora killar, liten ska få sova nu... behövs kan jag lova...



I morgon blir d sommarland för sista gången i år. ska försöka ta med kameran då =)

ha en bra fredags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0