Fotogeniska barn

Har varit en sväng på stan med mina barn och gissa vad... Mina fina barn sitter i skyltfönstret på Berit Abrahamssons ateljé =)


Syns inte jätte bra då jag fotat med iponen genom fönstret så d e la sådär, men dessa två tavlor har vi beställt till oss själva + en förstoring på ett syskon kort =)

När vi ändå var på stan passade jag på att springa in till systemet och inhandla alkoholen för helgens bravader, något jag avskyr att göra när jag har barnen med. Tycker att folk stirrar och jag känner mej grymt obekväm...För att slippa släpa allt hem gick jag in med grejerna till jobbet så kan jag hämta dem med bilen sen. Var även inne på kroppsstugan och handlade smink för massor med pengar, men d är fint smink som håller länge och dessutom är bra för huden så det ska nog bli bra... behöver ju inte tala om för min andra hälft vad det kostade bara...

Näpp nu måste jag nog röja lite här, snart kommer Martin hem och då ska vi hem till mina svärföräldrar för hejdå middag till Malin hans syster som ska flytta till Oslo på söndag =( vem ska vara den ständiga barnvaken nu?
Jaja jag kanske skriver mer i kväll annars hat gött

Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Jag är nyfiken på fotona! :) Klart guldklimparna hamnar i skyltfönstret, om man är så söta får man räkna med det! <3

2010-12-30 @ 21:54:11
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0