jul jul

Nu är det jul här i vårt hus... eller inte.
Inte än iaf, jag är en väldigt traditions människa och i min familj har man alltid tagit in julgranen dagen före julafton och det är en tradition som jag inte viker mej på... så inte förän på torsdag kommer tomtar och gran upp i mitt lilla hus.
I morgon ska jag däremot åka och handla all julmat. Sedan jag och Martin flyttade hemifrån hösten 2007 så har jag julhandlat två dagar innan julafton och jag har hängt på låset kan jag säga, när ica har slagit upp portarna kl 8 har jag stått utanför och sedan har jag handlat all mat på mindre än en timma. Imorgon tänkte jag däremot åka till City Gross och handla min julmat. En förändring så vi får se hur d blir... haha nä så traditions enlig är jag int
När jag har handlat i morgon så ska jag städa här hemma så att det blir rent och fint och på eftermiddagen kvällen så kommer min kära kusin Louise på besök ska bli riktigt mysigt...

Ja sen har jag inte slagit in en enda julklapp ännu, när jag var yngre var julklappsinslagning något jag ägnade kvällen innan julafton med, men i år får det nog bli redan i morgon kväll, kanske kan spara några till på torsdag...
Ja jag är inne i en svår period och bloggandet prioriteras inte så nu tänker jag inte skriva mer ikväll utan får se om lusten finns imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0