Torsdag =)

Ja idag e d torsdag och denna dagen har jag spenderat med att städa,bygga snö koja, åka pulka och nu blir det snart en tur till mamma ;)
Snart är det helg och det känns väl bra, fast det hade varit bättre ifall Martin hade varit ledig och vart hemma med oss. Nu jobbar han sin tredje helg i rad och det är ganska långtråkigt att vara själv hemma med barnen hela Fredag och Lördag kvällarna. Som tur är lutar det åt att Chris kommer hit en stund på Lördag, då har man ju någon att umgås med iaf.

Idag har jag även ringt till Försäkrings kassan och suttit i kö en ganska lång stund innan jag fick komma fram, det var nämligen så att jag inte fick någon föräldrapenning och då kan blir man lite nervös eftersom man inta kan betala räkningar osv om man inte har fått pengar. Den trevliga damen som svarade sa elt enkelt att jag glömt att skriva under pappren så dom skulle skicka tillbaka pappren så jag fick skriva under och skicka in igen innan dom kunde betala ut några pengar... vad e d för j*vla system då lr? kan man  inte lyfta luren och ringa så man vet att det är så d ligger till lr? hur ska jag annars kunna veta när mina pengar ska komma?

Rasmus har en grann kompis här nu och leker och innan vi åker till mamma måste dom städa iordning på hans rum vilket denna unga dam har en förmåga att smita ifrån. Hoppas innerligt att jag och mamma får till det imorgon så vi kan åka till skövde en stund, har verkligen inget att ta på mej kan ju inte gå i mjukisbyxor och mamma kjol hela tiden. Måste ha ett par Jeans och kanske ett par skjort klänningar som man kan amma med. Får bli billiga kläder eftersom jag hoppas att mina gravid kilo snart ska försvinna så man kan köpa kläder i en eller ett par storlekar mindre.

Nu ska jag se till attdom städar!

Ha det gott =)

Kommentarer
Postat av: sandra

vi vill leka på lördag om du inte är upptagen, jonte borta hele dan.

Puss

2010-01-28 @ 18:13:15
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Försäkringskassan är helt omöjliga...

2010-01-29 @ 12:11:33
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0