ojoj va tiden går...

Ber alla trogna läsare så himmla mkt om ursäkt, hr inte haft tid att skriva nu under sommaren... Snart bär lasset hem till skara igen och det är med blandade kännslor ska jag säga... ska bli skönt att komma hem till min säng, mitt kök och vardagen hemma, samtidigt får man kännslan av att sommaren är slut när man lämnar denna fantastiska ö... ´men men allt måste ha ett slut och just nu måste jag få ett slut på mat och dryckesvanorna jag lagt på mej här ute, nu får d bli vatten och bröd med långa och många hårda träningspass ¨på gymmet i kombination med långa promenader...

Idag har vi regn på Gotland något vi annars inte haft mkt av under dessa 5 veckor, nu ska vi starx packa in oss i bilen för en liten tripp
Hat gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0