Denna helvetes restaurang branch!!!

ja va ska man säga... idag skulle vi ha riktig familje mys dag var planerad sen länge... redan i Tisdags ringde Martins chef och undrade om han kunde hoppa in 2 timmar på dagen ida och visst sa vi det e ju lungt, bara du e hemma på kvällen... så han var å jobbade på förmiddagen ida och d var inte mer med det, fram tills nu då ringer dom igen och vill att han ska komma in och jobba några timmar ikväll, så jävla pissigt, och jag kan ärligt säga att jag blev både sur och lessen för jag hade sett fram emot en lugn kväll i soffan med honom. Men d blir ju aldrig som man tänkt sej så varför skulle det bli så idag?!

Förövrigt har jag ängnat dagen åt att städa här hemma. Dammsugit, torkat golv och gjort fint i huset... så jag ska nog tända lite ljus här se i min ensamhet, sen har jag och Rasmus varit i botan och tittat på alla fina studenter som skulle gå till balen på stadt, tyckte bara så synd om dom för d regnade ganska mycket faktiskt och kallt var det oxå...
Tog fina kort på lillebror och hans tjej Lisa som tog studenten i går, och herregud vilken tur dom hade med vädret uppehåll ända fram tills sista varvet på kortegen sen brakade d lös, men ändå...
Nu hoppas jag att Martin kommer hem i hyfsad tid för annars kommer jag inte vara en trevlig flickvän ikväll, för jag är så less på att vara själv hemma med tv:n och facebook som enda sällskap om kvällarna..              




på väg mot stadt i ett rengnvått skara, men lika glada för det =)


Nu kan jag ju inte låta bli att lägga upp lite bilder från min student 2008 oxå =)













Det var allt för mej idag natti på er

Kommentarer
Postat av: Tilde

Snart är det sommar, Gotland och pappaledighet Malin! Håll ut :)

2010-06-12 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0