Måndag igen...

Jaha nu var det alltså Måndag igen... och man har kommit hem till lilla Skara... tycker att det är sådär om jag ska vara ärlig, hade inte sagt nej till några dagar till på min favorit ö precis.
Idag har jag iaf varit riktigt flitig måste jag säga... när jag hade packat in dom flesta sakerna från bilen efter gotlands trippen fick jag tokrycket och slängde mej på alla fyra i rabatterna och började ränsa bort ogräs... och när jag fått bort endel slängde jag mej i bilen för att åka till Blomsterlandet och köpa blommor att plantera ute, dessvärre hittade jag inte några fina krukor så det blev bara plantering i balkonglådan idag resten får ja ta imorgon... när jag hade hållt på en stund fick jag springa in och byta om för jag hade ju bokat in mej på ett pass på gymmet, Center, f*n va jobbigt d va men d e säkert bra. Under eftermiddagen klippte jag gräs och fortsatte att fixa i våra rabatter, så nu är det faktiskt hyfsat fint, men vad jag längtar efter plattor på framsidan. Slippa den lilla gräsplätten och kunna ha lite utemöbler även där. Sen har vi massor med rabarber också så om det är nån som vill ha rabarber är det bara att höra av sej och komma och hämta här...

I mprgon har jag tänkt att ta en tur till gymmet igen har ju syndat hela helgen på gotland så nu blir d benhårt igen, annars har jag inget planerat för morgondagen, slappa tror jag står på schemat...

Nu kom min STORA kärlek hem från jobbet så ska nog pussa på honom...
tänkte förresten skaffa lösen på bloggen så ni som vill följa bloggen ytterligare får lämna avtryck här med mejl adress så ska ni få detta. Kommer fixa detta till helgen...

natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill gärna ha "lösen" tösen haha :)

2010-05-17 @ 22:55:49
Postat av: Elin

Vill gärna ha lösen malin:)

2010-05-17 @ 23:27:04
URL: http://helloeliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tack :-)

2010-05-18 @ 07:45:54
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå gärna ha lösen. Kram

2010-05-18 @ 09:35:28
Postat av: Tilde

vill gärna ha lösen :)

2010-05-18 @ 09:48:34
URL: http://fredstam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Give it to me! :) Snälla söta rara Malin? ;)

2010-05-18 @ 10:43:31
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: Linda

[email protected]

2010-05-18 @ 14:46:31
Postat av: Malin

JAg vill gärna ha lösen i såfall, så ja kan fortsätta smygläsa, om jag får :)

din blogg är såå mysig malin!



[email protected]

2010-05-19 @ 12:06:20
URL: http://mqlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0