mycket gjort i helgen =)

Ja Martin har ju varit ledig hela helgen därför har vi passat på att hitta på så mycke saker vi bara kunnat.
Fredag kvällen speenderades ju med några underbara vänner, Madde, Anna, Karin och Sandra. Vi gick till Mangos och åt grymt god mat och hade underbart trevligt tillsammans, när maten var uppäten och alla var mätta och belåtna åkte gravida Karin hem och vi andra (snarare jag) fortsatte festandet med massor av alkohol i olika varianter... eftersom det var 30+ på Mangos under kvällen kände jag och Sandra att vi var lite unga så d blev ganska mkt pendlande mellan bowlingen och Mangos,en grymkväll som avslutades med en otäck promenad hem då jag och Sandra inbillade oss att alla män som gick bakom oss var våldtäcksmän och vi ett tillfälle tog vi skyd i fam Rosers trädgård.... hehe ja d va en anorlunda upplevelse så vi var tvungna att ta en kaffe på detta hemma hos Sandra kl 02.00 på natten haha....

Jag var riktigt pigg på lördag morgon så vi bestämde oss för en tripp till Lidköping för inhandlig av skor till Martin. Det blev ett par skor till honom och även morsdag pressent till min lilla mamma. Efter bakfylle lunch (Mc Donalds) så tog jag Chilli på långpromenad och när jag kom hem hade Martin börjat med underbart god mys mat. Baconlindad fläskfilé som han hade fyllt med en Chvrékräm (stavas d så?) till detta blev det kokt färskpotatis och Cola Zero för min del, vin va jag inte så sugen på hehe....
När barnen hade somnat var d meningen att vi skulle mysa i soffan. D slutade med att jag somnade som en stock kl 21 och blev väckt vid 23 för då tyckte Martin jag skulle gå å sova i sängen eftersom man sover bättre där...

Morsdag började underbart med sovmorgon till kl 9.30 sen fick jag frukost på sängen så mysigt. Min goa Alva var hemma från Örebro så vi fika en sväng oxå.. Grill hemma hos mamma och pappa på kvällen och sen blev d film mys med Martin igår ist....
Idag har jag varit på gymmet å tränat och nu ska vi snart te mamma igen. Martin jobbar ju kväll denna vecka så d blir mkt egen tid nu, kanske kan va bra nu när han ska vara ledig 6 veckor i sommar då kan man kanske behöva lite egentid i bagaget haha


Kram alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0