Trött, Tröttare, Malin

ojoj helt slut känner jag... Har ju jobbat idag, 8-14.30 som det alltid när jag jobbar.
Mötte min älskade Martin i dörren mer eller mindre jag var hemma vid 14.45 och han åkte å jobba vid 15.15 så d va hej å hejdå där, men d funkar... När jag kom hem var inte R hemma hans farmor var ledig idag så hon hade hämtat honom efter lunchen, han kom väl hem vid 18 tiden sen... Jag och Melvin åkte en sväng till min mormor å myste med hundarna pratade hund och drack kaffe. Melvin fick oxå smaka festis för första gången och det tog inte många sekunder innan han fatta hur man sög i sugröret haha han såg så söt ut med festisen. Han ska väl kanske inte dricka sånt egentligen, men han är nästan ett år och nu tycker jag att han ska få smaka på glass, tårta och lite kakor, inte till vardags naturligtvis, men vid lite festligare tillfällen. Godis däremot är ett big NONO än så länge.

Idag har jag äntligen hittat en vinterjacka till mej oxå, den är dock alldeles för dyr för min ekonomi men min super snälla mamma sa att hon kunde betala 1000 kr på den i förtidig julklapp så får jag lägga till 800 själv...
så i morgon ska den inhandlas och det konstigaste är att jag hittade den i skara...
Tycker egentligen att det är alldeles för mkt pengar men jag får ju inse att det är en vinterjacka för många år framöver....


expedition womens parka 501148 233

denna fina jacka från Didriksson är det som gäller =)

Ja nu ska jag nog slå på en kopp med te och sen ska jag lägga mej tidigt idag så jag inte blir så trött i morgon...
Ha det så gott så ska jag försöka få till ett inlägg i morgon igen...

Natti

Kommentarer
Postat av: Chris

Malin, jag köper din ide rakt av. Låter jätte bra! Fredag it is!



PUSS!

2010-11-08 @ 20:50:31
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
Postat av: Louise

Åå vilken fin! En sån vill jag med ha:)

2010-11-08 @ 20:54:14
Postat av: Emelie & Melker

SNYGG Jacka! Du kommer vara hetaste blåfrusna mamman i pulkabacken ;) !

2010-11-09 @ 13:31:15
URL: http://krakelspektakelgossen.blogspot.com/
Postat av: Elin Gabriella

Vilken fin jacka Malin! :) Det är SÅ värt att ha en "riktig" jacka så man slipper frysa. Jag har haft min i tre år nu, så slår man ut kostnaden blir det ju inte så farligt :)



Ha det underbart vännen!

Kram

2010-11-09 @ 16:06:33
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0