burrr...

Har visst varit dålig på detta med bloggande ett par dagar nu, men d beror på min lilla son, han har inte velat sova på kvällarna och då får inte mamma tid till bloggen...
Har haft en bra vecka om man bortser från sömnproblemen, hunnit med en massage på kroppsstugan och idag har jag blivit frisserad och i och med det har jag dessutom bytt hårfärg och är nu mera mörk, chokladbrun kanske man kan kalla det mörk choklad brun=) jag trivs som fisken i vattnet med färgen och nu har jag för hoppningen om att slippa hemska utväxter.

Tyvärr tror jag att jag håller på att bli sjuk lr ngt fryser som en dåre och har jätteont i halsen, hoppas verkligen inte det är halsfluss för då vet jag inte hur jag klarar helgen när Martin jobbar och jag ska själv aktivera två barn hemma, hoppas min snälla mamma och pappa eller svärmor och svärfar kan hjälpa till med barnen isf, annars läker ju skiten aldrig ut.
Jaja får se hur jag mår i morgon mår jag fortfarande piss med halsont, får jag väl åka in å hoppas på pencelin... sen har d gått skit med allt vad banta heter, eftersom jag varit förkyld å inte velat träna pga detta så har jag ätit massa hemskt godis osv, men d får jag ta tag i på måndag...

Å vet ni, i morgon är det bara 3 veckor kvar tills vi åker på semester =) ska bli underbart =)
Nä nu ska jag krypa upp i soffan å försöka bli lite friskare =) Natti



Snart får vi bada ute igen =)


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Åååh vad härligt med semester!! Inte så lite avis ;)



Kram

2010-09-30 @ 21:09:36
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Tilde

Skulle ha kommit tillbaka lite tidigare då, kunde jag ha vart barnvakt :)

2010-09-30 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0