Inte ett plagg

nyss hemkommen från en hemsk shoppingtur i lidk. Inte ett klädesplagg som satt bra. Va f*n ska jag ta på mej på lördag då? kan man komma i pjamasbyxor tro? bekvämt och inget som väller över då de är så slappa i midjan, men nä d kanske inte e helt rätt eller? Får kanske ta mej en tur till skövde i morgon oxå å se om dom kan ha ngt annat där. När vi kom hem blev vi iaf bjudna på mat hos svärföräldrarna så vi slapp det. Borde kanske ta mej en promenad oxå, men tror inte att jag orkar det ikväll, får bli en extra lång i morgon kanske. Nästa vecka jobbar Martin kväll hela veckan så då sitter man här själv igen. jaja ryck upp dej nu för fan, du lever å är frisk...

Idag fyller världens bästa mormor 65 år GRATTIS på dej å hoppas din dag varit bra...
I morgon blir det städa här hemma och sen blir d fredags mys vill jag lova. Köttgryta står på menyn å jag ska slappa som bare den i soffan, kanske man skulle hyra en bra film? sen ska det sovas tidigt, på lördag är det fullfart som gäller, först simskolan kl 10-10.30 hem å fixa i ordning barnens saker de ska ha med till resp sovaöverställe, äta lunch, portionera ut barn, åka med Martins jobb till skövde för 5-kamp, hem å duscha sminka sej å klä om, sen iväg till Martins chef för grillning å partaj... Kan ni haja att jag ska sova lääänge på söndag... Har inte sovit utan barn på 9 månader ojoj ja d ska ni veta att d känns nu... men va gör man inte för de små godingarna... undrar bara hur mammegrisen ska kunna sova utan sin mamma, eller kanske rättaresagt hur mamma ska kunna sova utan grisen? haha

Nä nu blir d kniven mot strupen om en liten stund, sen sängen Natti


Kommentarer
Postat av: Tilde

Vi får ta en shoppingtur när jag kommer upp (eller ner? Över?) =)

2010-09-09 @ 21:22:49
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0