god kväll

sitter och väntar på att M ska komma hem... saknar honom, han åkte ju i väg på jobb redan kl 09.30 idag och väntas komma hem innom en timma. Själv har jag lyxat till det med ett litet glas vin...

Idag har dagen varit ganska jobbig, vet inte varför men jag har kännt mej deppig och nere hela dagen och det enda jag velat är att krypa in i M:s famn och gråta... Inget har kännts bra... jag kan inte sätta fingret på vad det är men något är det... hoppas att det känns bättre i morgon då vi ska ha kalas för Rasmus igen kalas nr 3 blir det... så i morgon blir det återigen tidig uppgång och PW innan frukost sen ska det bakas chokladbollar och pyntas på öppna förskolan och kl 14 kommer gästerna =) måste fixa godis påsarna till fiskdammen oxå... Rasmus ska få välja några lekar vi ska ha men det blir nog ändå mest "fri lek" då det är det han uppskattar allra mest...
Nä nu ska jag surpla i mej mitt vin vänta på världens finaste man och sen krypa ihop med honom och mysa, kanske gråta en skvätt vem vet... puss på er


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv; hej Malin! Jösses vad duktig du är!! 18 kg! Sjuuuukt duktig är du! Klapp på axeln och tummen upp. Tack för studiernas med dig av dina framgångar, det ger mig verkligen en kick! Följer u någon speciell diet? Typ gi, lchf eller vv? Eller kör du bara på eget suntförnuft? Nyfiken på att veta mer :)

2011-05-17 @ 21:11:11
URL: http://www.binabus.se
Postat av: Sabina

Ja, de ska du verkligen vara stolt över! Ja men då kör du typ samma som mig då :) tänker me på kolhydraterna men utesluter ej helt. Jag kan rekomendera att du trycker på länken på min blogg till fitnessbutiken och läser lite om olika proteinpulver. Jag kan rekomendera fusion5 från dxb. Det är 5 olika proteiner som håller sig kvar olika länge ikroppen. Jag använder det både direkt efter träning och varje kväll innan jag går och lägger mig. Annars kan du söka på dahlblads. Det är också bra proteinpulver med lite roligare smaker :) det är typ inga kolhydrater i de pulvrerna så det går utmärkt att ta en banan till som mellanmål. Mättar lite bättre också :) hoppas du gick den infon du behöver, annars får du fråga igen :)

2011-05-18 @ 17:35:41
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0