Dagen

Det blev en tur till mormor och morfar förut, dessvärre blev inga bilder tagna utan det blev mest fika och bus. Nu sitter jag här vid datorn en regnig fredagkväll, Melvin har somnat och Rasmus ser på en film och ska straxs läggas han oxå. När Rasmus har gått och lagt sej ska jag ha mys med mej själv, jag ska tända massor med ljus, hälla upp ett stort glas Cola Zero och sen ska jag slänga på en riktigt bra tjejfilm i väntan på min man. Jag kommer säkerligen oxå snaska i mej lite mer godis eller andra onyttigheter eftersom denna dagen redan är förstörd. Det får bli nya tag i morgon. Tänkte börja dagen med en ordentlig PW- kanske kan bli jogg, men jag vet inte jogga på tom mage funkar inte för mej. Sen ska jag och barnen iaf träffa min goa kusin Louise. Kanske kan bli en tripp ut till dem, Rasmus vill ju gärna åka till "landet" så. Kanske kan vi åka över till Lidköping eller Skövde så Rasmus kan få köpa sin skolväska oxå, skulle behövas eftersom tiden sprinnger i väg nu. Vi får se helt enkelt. Martin lyckades iaf få byta pass på jobbet i morgon, eller det stämmer ju inte riktigt för dem behövde en som kunde jobba lunch ist för kväll och M va den enda som kunde så vi har honom hemma i morgon kväll igen.

Sen måste jag bara vara lite trökig och tala om hur mysigt vi hade på badet förut idag. Rasmus var toppen duktig och alla andra tjejernas barn oxå såklart. När man har mer än ett barn tror jag att det ibland är viktigt att man gör något själv med bara den ena individen. Så att han eller hon får 100% uppmärksamhet av mamma eller pappa en stund. Nästa vecka kommer jag ju ha ganska mkt tid själv med Melvin så tänkte att vi skulle hitta på något bara han och jag då. Någon av er andra mammor där ute som jag vet läser min blogg som har lust att ses en stund i lekparken eller kanske ett bad på badhuset? en tripp till Stellas?

tjohej på er

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Härligt att höra vännen! Det lutar helt klart åt emmaljunga ;)



Så kul att ni gör så mycket tillsammans du och barna. Vill också åka och bada! :)



Hoppas kvällen är mysig hos er! Kram

2011-08-19 @ 22:14:51
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0