Får får får? Nä får får lamm!

Efter dagens morgon PW var besvikelsen stor. Jag hoppade upp på vågen och Kolhydraterna har satt sina spår... Inte bra! Jag får någ tänka mej lite för änd¨å, dessutom mår jag ju både psykiskt och fysiskt dåligt av alla carbs. Näpp nu har jag intagit en LCHF frulle bestående av äggröra, Avocado och en kopp kaffe. Snart ska jag och hela lilla familjen bege oss på utflykt till Fårö. Där ska det handlas bla nya fårskinsstofflor åt Martin och kanske att vi kan få med något mer hem i väskan.
Solen lyser på oss idag igen men det blåse halv storm så stranden lockar inte, men vi tar nog med badkläder så Rasmus kan ta ett dopp om han vill.

När vi kommer hem ikv har jag tänkt mej en löprunda och ikväll blir det grillning med la familia. Jag återkommer med bilder från dagen ikväll. puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Chris

Ta det lugnt bara- tänk på att kolhydraterna binder vätska! Massor! Man lägger inte på sig fett så fort vettu! Puss!

2011-08-08 @ 13:42:33
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0