Hade tänkt sätta mej å skriva ett blogg in...

Hade tänkt sätta mej å skriva ett blogg inlägg här och nu, men något har hänt med nätet så jag får skriva ett kortare inlägg via mobilen nu. Igår hade jag full rulle hele dagen kan man säga så idag är jag slut, ligger nu å slappar i soffan Martin och barnen åkte till hans föräldrar en stund å jag passar på att bara vara. Skönt, i eftermiddag ska jag åka och kolla på nya gardiner till övervåningen och i kväll blir det ett spinningpass, kanske lite styrka oxå, Martin är ledig idag så d gäller att passa på! Hoppa han kan fixa nätverket när han kommer så jag kan blogga ikv. Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-18 @ 11:22:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0