Home sweet home!

Hemma dag idag. Tvätt, plock och en heldel slappande. Handlat hem massor med mat, varit hos mormor och morfar och tittat på valparna. Bokat in mej på en dröse gympass och nu ätit en avocado.

Känner mej jätte seg, beror säkert på detta jätte fina (inte) vädret ute. Regnat massor idag och ganska trist ute kan man säga. Tvättmaskinen går i ett då vi missade att tvätta innan vi åkte hem så. Melvin sover nu, ganska sen middag men bättre än att han inte sover alls. Jag känner mej hungrig hela tiden och det kommer jag nog göra ett par dagar nu eftersom jag måste ställa om kroppen igen. Hade bara gått upp 1,5 kg under dessa veckor och d är faktiskt bättre än jag trodde det skulle bli.

Martin har börjat jobba igen, jobbar kväll denna vecka, men är ledig på Onsdag så då kan familjen hitta på något igen. Annars blir det en lugn dag i dag. Ska köra ett pass zumba fitness framför tv:n ikväll när barnen sover tror jag. Sen ska jag sova tidigt, kom ju inte hem förän nästan 00.00 i natt och kom inte i säng före 01.00 så sova behöver jag tidigt, kanske något bra på tv ikv?

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Hehe ja visst är de underbara ;) Så sköna!



Härligt med en kyl fylld med mat :)



KRAM och ha en mysig kväll med familjen din

2011-08-15 @ 18:23:26
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0