Hösten?



God morgon
Ligger fortfarande i sängen trotts att jag har varit vaken sen före åtta!
Martin gör frukost och jag ligger här i sängen och skriver... Hoppade morgon promenaden idag och ska nu kila upp för frukost. Känner dock att mitt humör inte är det bästa... Vädret är så där, soligt, men kallt och jag har tröttnat på bråkiga och rastlösa barn. Vet inte vad vi ska hitta på idag, men något måste det bli, något som inte kostar allt för mkt för hoppningsvis. Jaja ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

TACK fina du :) Det känns väldigt roligt och spännande livet just nu! Som att det fått lite mer mening, hihi.



KRAM

2011-08-11 @ 14:10:51
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0