-10 kg inte dåligt alls

Idag var det dags igen. Vägning innan frukost och jag blev så glad, nu äntligen har jag nått -10 kg och jag kan inte fatta att jag gått och släpat på alla dessa extra kilo så länge... Hade tappat 1,0 kg sen förra veckan och jag är helt klart nöjd med 10 kg på 8 veckor. Detta firade jag med ett Centerpass på lunchen, jobbig för mage,rumpa, lår och rygg men oh så skönt efter. När eftermiddagen kom hade Lisa (som slutade hos oss på jobbet idag) bakat en mumsig kladdkaka och ja unnade mej själv en yttepytte bit, ca 2cm bred, inte mkt att hurra för men det räckte gott för min del, fick smaka ocj jag var nöjd efter, suget efter mer satte inte in som tur var. Hade tänkt gå en promenad ikväll, men när jag gick hem från jobbet var det kallt isigt och hemskt så hade jag turen att ha en vän med namn Frida som messade och frågade om jag ville följa med på boxpass kl 19.30 jag ville givetvis (men skvallra inte för mamma för hon tycker jag tränar för mkt) ett gött pass blev det iaf och nu sitter jag i soffan lite skakig i armarna och har precis fått i mej en apelsin. Nu blir det vila för kroppen i morgon och på Onsdag, tror den är i behov av lite lugn och ro. Kan tänkas att det blir en promenad men inte mer, gymmet får klara sej utan mej tills på torsdag iaf. Borde strax springa upp och duscha men det är ju såå jobbigt så här sent. Men samtidigt ganska äckligt och vänta till i morgon så får väl ta tag it och bege mej in i det våta. Funderar på om jag sen ska lägga mej i sängarna och kolla ¨på " miss secret agent 2" men vet inte riktigt hur jag gör.

I morgon är det 1:a Mars, en månad som kommer bjuda på massor med skoj. Nu till helgen kommer nämligen min morbror, hans tjej Anna och deras lilla Astrid till Skara, så barna ska få busa massor är det tänkt. Martin jobbar visserligen typ hela helgen så då är det tur att vi kan ha roligt med dem. Helgen efter det 12-13 Mars ska vi tillsammans med Martins föräldrar och hans lillasyster åka till The Reef i Fredrikshavn och bada massor, äta gott och njuta. Martins mamma fyllde 50 i Januari så detta blev hennes födelsedagspresent. Sen har vi en helg som är lite lugnare det enda som står på schemat då är att fira Saga som fyller 6 under månaden och hon ska ha barnkalas den helgen. Ja sen är Mars nästan slut, men sista helgen i Mars är ju den berömda TUR-mässan i GBG. Jag kommer åka ner redan på Torsdagen och åker troligen inte hem förän tidigast lördag kväll, Torsdag och Fredag är såkallade fack dagar, endast researrangörer med andra ocrd och Torsdagen avslutas med bauta fest. Förmodligen kommer Martin och barnen ner på Fredagen och joinar mej, på Lördagen ska vi ha en monter för då slås portarna upp för allmänheten och vi ska dela ut kataloger och prata resor med folk. Vi kommer oxå ha vår nya buss som pappa och Andreas är och hämtar i Tyskland just i detta nu, uppställd på busstorget inne på mässan så har ni vägarna förbi GBG och svenska mässan denna helgen så ska ni absolut komma förbi prata resor och kolla in vår nya snygga topp buss...

Nope duscha va d ja...



Så här het är jag efter träning, duscha ja tack

Kommentarer
Postat av: Chris

Jag är sjukt stolt över dig- du är så duktig Malin. Det syns verkligen på dig att du tappat!



Keep up the good work!

2011-03-01 @ 10:20:39
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com
Postat av: Linda

10 kg är grymt bra! Duktigt av dej!

2011-03-01 @ 13:48:07
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Lindha

10 kg på 8 veckor är ju superbra!!

Imponerande!



Kan vara nog så svårt att gå ner de 4-5 kg man lagt på sig under vintern tycker jag... finns bara en stavning på att lyckas: D I C I P L I N.



Ha en härlig helg!

2011-03-03 @ 21:18:00
URL: http://www.angelofshopaholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0