Alla <3 dag

I går var det alla hjärtans dag, därför blev bloggen lite lidande och inte alls uppdaterad. Men vi hade en otroligt mysig kväll iaf. Jag och Martin har för många år sedan lagt ner detta med massa pressenter denna dag, men vi myser allt till det lite. När jag hade jobbat färdigt åkte jag till gymmet och körde en dryg timma. Sen var det hem å ducha på med sexiga underkläder och stoppa barnen i säng, sen gjorde vi två mumsiga räksmörgåsar och drack gott vitt vin till, när det var upp ätet hade min älskade M en liten överraskning i form av chokladdoppade hallon, vi såg en film på tv och sen åkte dem sexiga underkläderna all världensväg ;) hehe ja det var en toppen mysig kväll.
Måste oxå berätta något väldigt roligt som hände på gymmet, jag kom ju vid strax efter 17 och när jag inhandlade min celcius och skrev på mej på listan om att jag skulle träna så kom gym instruktör H, jag har tränat mkt pass för henne när jag var mammaledig, hon titta på mej och hälsade men direkt efter sa hon " nä men det är ju du, hur mkt har du tappat eller?" jag svarade ju att jag tappat ca 8 kg och hon berömde mej och sa helt ärligt att hon inte såg att det var jag först. Sen var hon ju tvungen att säga att jag inte fick tappa för mkt, men det är nog inte nån risk, jag gillar mat för mkt. Tyckte iaf att det var roligt att hon såg att jag tappat så mkt i vikt och att jag fick beröm av henne, det gav mej verkligen en sporre att fortsätta mot mitt mål.

Idag har jag inte tränat mer än att jag gick en PW på lunchen på ca 45 minuter men så var jag och Rasmus och Martin hemma hos mamma och pappa och badade bubbelbad förut och då sevttades jag en hel del så d gjorde kanske lite om man har tur.

Nu har jag för övrigt total tröttnat på vintern, det är kallt kallare och kallast ute och man kan knappt gå eftersom det är så halt hela tiden, inte kul för fem öre. Pratade med pappa förut och hos dem i Österrike var det 10+ grader och sol från klarblå himmel, inte det bästa skidvädret kanske med helt klart underbart vår väder. Jag längtar så efter att få ta på mej ett par tunna convers eller liknande på fötterna, en tunn jacka och snygga färgglada tunikor/klänningar. Men just nu känns det väldigt långt bort. Inte någon höjdare...

Blir kanske ett par inlägg till ikväll men nu ska jag vika tvätt, *urk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0