Intensiv dag

ååå va kul att ni börjat kommentera så mkt, blir så mkt roligare att skriva då.

Nu sitter jag hemma i min goa soffa iklädd mysbyxor och en skön mys tröja med ett glas vitt vin. D har varit en lång och intensiv dag med mkt intryck och tjitchat med folk. Åkte hem ifrån skara kl 8.00 och var hemma igen vid 18 tiden då var det bara att plocka upp gull ungarna hos farfar och sen var jag en mindre bra mamma och åkte till MC Donalds för att köpa ett happy meal till Rasmus. Orkade verkligen inte laga mat ikväll. Han fick ju då Mc mat, Melvin en burk och till mej ordnade jag en omlett med ost och sallad.
Nu ska jag bara sitta här, läsa bloggar dricka vin och vänta på mannen i mitt liv som jobbar ännu en kväll. I morgon kommer väldens bästa mamma och pappa hem igen och det ska bli så mys att träffa dem. Ska hinna med ett pass på gymmet oxå är det tänkt.

Kommer nog bli en hel del mer inlägg under kvällen kan jag tänka mej...

Kommentarer
Postat av: Chris

Då kanske vi ses på gymmet ikväll! Jäkligt fin väska!

2011-02-20 @ 08:21:36
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0