Vår mode =)

Har varit iväg på gymmet i en och en halv timma ikväll. Nu är jag trött både i kropp och huvud och ska snart gå upp lägga mej. Natten var inte så himmla bra Melvin sov som en gris, men R hade en mardeömms natt och den ena monster drömmen avlöste den andra och jag sov ömsom i hans säng och ömsom i min säng...

I dag har jag oxå spanat in lite vår kläder till barnen som jag vill inhandla.




Denna skaloverallen från Pop vill jag ha till M men den är i dyraste laget, men tänk vad smidigt på dagis i vår när vädret är pissigt att ha allt i ett ist för två delade iskalla galonställ, ja den står högst på önskelistan.



Nedan kommer lite Villervalla kläder jag är sugen på... D mesta till R men även lite till M...

    


      


Tänkte R skulle få de långärmade tröjorna och den gula och blåa zip tröjan och ge den gröna till M... M ska oxå få ett gäng mössor från Villervalla då jag älskar deras mössor, perfekt passform för min lille kille med mini huvud...

Näpp nu ska jag nanna Natti


Kommentarer
Postat av: Anna

De långärmade tröjorna är så jäkla bra. Håller i färgen och formen oavsett antal tvättar:) Ett bra köp!

2011-02-03 @ 07:59:06
Postat av: sandra

ang skaloverallen så köpte jag en nästan precis lika dan på ellos till ronja, fick hem den förra veckan, gör fin och bra!

2011-02-03 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0