Fredagen kunde börjat bättre!

Kom och ta mej här ifrån! Jag kännde redan i går eftermiddag att något inte stod rätt till. Kännde mej trött och lite hängig, men jag bet ihop och gick på ett spinningpass ändå orkade inte köra fullt så hårt som jag brukar, men det räckte för jag var verkligen helt slut efter. Sen blev det mys med mina goa vänner hemma hos Madde massor med skitprat och sent blev det. Vilket jag fått lida för idag troligen oxå spinnigen som gjort sitt till min dagsform. Trött och så ont i halsen. Jag vill inte, vill inte, vill inte. Tycker att det får vara nog med sjukdomar i vår familj nu, vi har inte varit friska en hel vecka på jag vet inte hur länge. Men i får se vart det tar vägen. Hoppas det ger sej så jag kan njuta av helgen med lilla familjen. Hade ju tänkt en myshelg. Har avbokat mej från dagens träning iaf, tyvärr blir det inte nån zumba :( men jag vill verkligen inte bli sjukare. Nä nu ska jag fortsätta jobba så kanske jag glömmer att jag har ont? Vad tror ni? Anna Sihlberg om du läser detta jag hoppas verkligen inte Wilje får nån skit av mej, men jag tog ju inte ens i honom igår så hoppas verkligen lille fisen klarar sej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen fara:) Han klarar sig nog och även om han skulle blivit sjuk så är det inte säkert att det kommit från dig. Kram

2011-11-14 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0