Sanering, design och önskelistor!

Barnen sover sen en stund tillbaka och jag sitter framför tvn och njuter med ett glas kall mjölk och 3 rutor Lindhs 70%iga choklad, levande ljus runt om mej doften av ny städat hus. *mmmm* Ja jag och Martin har hjälpts åt att städa hela huset idag, antagligen därför jag är så trött och jag hade inte orkat med det själv men tillsammans gick det bra. Nu hoppas jag att alla hemska sjukbaciller är borta vi har tvättat alla täcken och kuddar lakarn och skurat överallt så förhoppningsvis är alla baskilusker borta. Som ni trogna läsare kan se så har jag även gjort en ny design, är inte hel nöjd men det var dem bästa bilderna jag hittade just nu så den får duga så länge så kan jag fila lite på den när jagg får tid, lust och ork igen. Vad tycker ni? Nu ska jag snart gå upp och packa mina saker för i morgon ska jag och mamma åka till Malmö på en grej med jobbet, ska bli roligt och jag hoppas att kroppen återhämtat sej tillräckligt för att orka med detta. Vi kommer hem på fredag lunch igen så blir en natt på hotell med smarrig frukost *smaksk* Kommer sakna mina barn så klart och jag måste bara berätta hur stolt jag är över min store son! När vi kom hem från skolan och hade ätit så skulle han skriva sin önskelista till tomten, jag skulle vara lite pedagogisk och ville att han skulle skriva själv så han sa vad han ville att vi skulle skriva så skrev jag det på ett papper sen skreva han av det och berättade för mej vad alla bokstäverna hette när han skrev dem, det är inte klokt vad dem lär sej fort i den åldern, måtte det hålla i sej med viljan i skolan, tyvärr är väl den risken ganska liten :o Första önskelistan ör förevigad på foto och i Rasmus pärm =) Nä nu ska jag se berg- flyttar in sen blir det snabb packning. Tjing från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0