Tjena snygging

Jäklar va trött jag blev efter dagens dubbelpass på gymmet. Riktigt tufft vart det, men skönt så klart. Nu är jag duchad och klar Martin kollar fotboll så ska snart gå upp och lägga mej i sängen och kolla lite på tv, fotboll är inte min favorit precis. Har hunnit med en första kur med Ricinoljan oxå så nu får vi se om d blir något resultat =) Däremot så känner jag mej ganska dålig eftersom jag inte hunnit träffa mina goa barn idag, dem hade lagt sej när jag kom hem från gymmet... känns lite sådär eftersom jag ska till Örebro hela helgen oxå, samtidigt som jag är hemma med dem väldigt många kvällar varje månad så nä jag sopar det dåliga samvetet under mattan då jag vet att dem hade kul med i eftermiddag då dem var med Farmor och tittade på clownen manne. Nä inte mycket mer att säga idag, men bjuder på en bild från min inpackning av Ricinoljan =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar så tills jag kan börja träna, är riktigt sugen och mer sugen blir man när man läser din blogg. Du är grymt duktig! Tack förresten för kommentaren, jag kände mig dock inte så fräsch ;)

2011-11-24 @ 22:07:57
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0