uppdatering från soffan idag... framsteg

Bajs, hade skrivit ett långt inlägg men lyckadest såklart trycka bort det... =( Iaf så betättade jag att jag fortfarande är hemma och sjuk, var på vårdcentralen igår och fick inget pencilin då heller. Hade väldigt svullna mandlar och beläggningar på dem och dessutom vätska bakom trumhinnan men inget dem gjorde något åt. Jag åkte hem frös som en gnu på nordpolen och tog tempen 39,5 *jippi* bara att stoppa i sej två alvedon och invänta svettningarna, ska man behöva svettas så när man kommer i klimakteriet så ska jag hoppas över det stadiet tror jag ;)sen sova jag istortsett hela dagen. Framåt kvällen så fick jag trotts extrem smärta i mej två smörgåsar och två skålar med nyponsoppa sen sov jag mellan svettatackerna i natt och vaknade och kände mej mycket bättre i morse. Visst gör halsen ont när jag sväljer fortfarande men nu känns det mer sårigt och skavigt än svullet och smärtsamt. Så efter att ha fått i mej både frukost och lunch och fortfarande inte har någon feber kan jag nog säga att jag är på bättringsvägen även om jag är väldigt trött och hängig fortfarande, blir hemma från jobbet i morgon också så jag inte får tillbaka någon skit. Träningen får vänta tills nästa vecka så jag inte får mer skit nu. Måste passa på å tacka alla goa människor som kommenterat här med att jag ska krya på mej samt tacka min snälla mormor som hämtade barnen och tog med dem hem så dem fick mat där och idag kommer min snälla svärmor göra likadant så jag kan vila bort bacillerna i kroppen. Som ni ser är jag ganska blek och sliten fortfarande, håll nu tummarna för att vi ska slippa mer sjukdomar i familjen detta året>!

Kommentarer
Postat av: Linda

Konstigt att du inte fick penicilin. Min syster var ju också på Vårdcentralen men fick inget heller. Men idag fick hon åka till en läkare i Sälen och där visade det sig att hon hade grov halsfluss och öroninflammation. Konstigt att de inte såg det på Vårdcentralen. Hoppas du mår bättre!

2011-11-15 @ 20:53:19
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0