1:a oktober

Herre jösses! Vart tar tiden vägen?! Idag går vi in i den beryktade höstmånaden oktober, helstört måste jag säga... Var inte länge sen det var sommar ju... Igår eftermiddag när M kom från jobbet åkte jag till gymmet för center och zumba, skit kul var det verkligen igår... När jag kom hem var bara M och Melvin hemma mormor hade hämtat Rasmus för mormor mys, detta då hon skulle vara själv hemma och jag antar att hon var sällskapssjuk. Dem hade gjort hemgjord pizza och sett lilla Jönssonligan.. Vi åkte å köpte sallad resp pizza på Viktoria och mös i soffan, vid 23 väckte M mej då sov jag som en gris hehe... Så d blev ganska tidigt u säng... Nu ska m snart åka till jobbet och vi ska hämta hem den store sonen sen blir d lördag mys hela dagen ha en fin fin dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0