Blod, svett och ännu mer svett!

Sitter å känner hur jag stinker! Har varit på mitt livs värsta spiningpass! Trodde jag skulle spy rakt ut ett tag! Svetten lackade och nu luktar jag inte så gott precis, men ska snart hoppa in i duschen raka benen och tvätta håret står på listan idag. Jag försöker att inte tvätta håret varje gång jag tränat men det är svårt när man går på spinning eller liknande å håret dryper av svett då måste det ju rengöras ordentligt. Idag är det även mitt favorit program "du är vad du äter" som jag ska se på när klockan blir åtta. Får nog duscha i reklamen där kanske. Blir troligen en liten skål med blåbär och hallon känner att d skulle vara smaskigt och nyttigt blåbär innehåller massor med nyttiga vitaminer och antioxidanter som vi behöver få i oss nu i förkyldnings tider. Jag har varken tid eller lust att bli sjuk som det är nu. Nä nu ska jag hinna med duschen innan programmet börjat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0