Från soffpotatis till hurtbulle på mindre än ett år...

Idag när jag hämtat på dagis och i skolan körde vi till Skövde för att hämta M och A som kom med tåg från Sthlm. När vi kom hem åt vi å sen skulle jag i väg å träna med valpar och valpköpare på coops parkering. Hade detta varit för ett år sedan hade jag satt mej i bilen 5 minuter före det var dags och kört dit, tränat hundarna och satt mej i bilen hem igen. I dag tog jag på mössa vantar å jacka satte musik i öronen och tog en rask promenad eller PW dit, det tog ca 30 minuter men då gick jag lite omvägar och väldigt fort. Sen tränade vi hundarna och sen gick jag hem oxå. Med andra ord ca 60 minuters promenad och ca 2 timmar i friska luften! Helt juvligy! Men nu måste jag skaffa mej en vinterjacka i morse fick jag skrapa rutorna på bilen. Är det någon som är intresserad av min didriksson jacka från förra året? Lägger ut en bild här så kan ni väl höra av er den är så fin å varm men 2 storlekar för stor för mej, Stl 42 är det på den iaf. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0