Godmorgon

Eller tja god å god? Jo men det ä den nog men natten var alldeles för kort, så va det. Trotts att jag satt uppe tills Martin kom hem igår. Nu var han ganska tidig så han va hemma runt 22:15 men vi blev sittande i soffan å prata ganska länge innan vi hoppade i säng men jag han knappt lägga ner huvudet innan jag sov. Å nu är det redan morgon. Har ätit två ägg å druckit en smoothi på blåbär och banan. Ganska god men jag gillar hallon bättre. I morgon är det redan torsdag igen, vart tar tiden vägen egentligen? Martin jobbar hela denna helgen oxå eller ja freda å lördag kväll iaf. Ganska trist men förhoppningsvis kommer Chris och hennes goding Elton hit en sväng å myser med oss... Hoppas ni alla får en fin fin dag


Kommentarer
Postat av: Emelie

Om Melker är frisk kanske vi kan komma & leka lite? Vi är gräsänklingar hela helgen :)

2011-10-05 @ 09:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0