Jäsp

Helt slut både i kropp och knopp! Alldeles för lite sömn natten mellan lördag och söndag och en son som drömde mardrömmar och skulle ligga på sin mamma hela natten mellan söndag och måndag jag var vaken mellan 3.00 och 5.30 vid 5 tiden fick jag ett litet bryt å sa till Martin att han fick ta Melvin på sin sida då jag inte fått sova ordentligt sen innan 3 och sov piss natten innan oxå. Han gjorde ett halvhjärtat försök men när Melvin blev arg å skrek mamma så gav Martin upp så han fortsatte sova på mej... Men när jag skulle gå upp kl 6:45 nä då sov han å Martin som grisar. Blir nog tidig sänggång för mej ikv tror jag. Har varit på ett center pass på lunchen idag och ett spiningpass nu ikväll så gött, då Martin jobbar kväll ställde snälla mamma upp å tog barnen så jag kunde köra spinningen. Barnen är i säng nu å jag ska duscha koka en kopp te o sen sova, natti på er. Btw så funkar d inte att ladda upp bilder idag heller, träligt men sant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0