Kaffe å lek

Förmiddagen har bestått av kaffe å lek med söta Elton och hans heta mamma Chris som kom förbi, ganska mycket prat om hälsa och barn blev det allt. Så kul att ni ville komma förbi trotts pricken som bor hemma hos oss ;) Men nu börjar prickarna ge sig, i morgon är det en vecka sen dem dök upp så det är på tiden tycker jag. Tror inte han smittar längre tycker att alla "koppor" ser torra och fina ut. Nu ligger trollungen i sin säng å sover. Jag ska passa på att vila lite jag oxå och i eftermiddag ska vi ta en promenad med hundarna i det fina vädret. Kan tänkas att det blir stopp i en lekpark oxå. Ikväll funderar jag på om jag ska ta mej ett glas vin eller inte. Känns lite onödigt egentligen men d är himla gott... Få se hur jag gör, måste till bolaget isf. Åter till vilan.


Kommentarer
Postat av: Chris

Tack för att vi fick komma fining!



Klart du ska ta dig lite vin- det ska jag göra både idag och i morgon! Btw- om du kan och vill så ska vi ut en sväng! Det vore superskoj om du ville följa med! :)



Puss!

2011-10-21 @ 18:21:14
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0