Kost

Jag kommer bli tokig om jag ska behöva tänka mej för hela livet med vad jag äter... Jag vill äta lite godis utan att behöva känna skuld över det... Min vikt ligger staditgt nu men i mina drömmar är jag 2-3 kg lättare ändå... Fr.o.m. Nu kommer jag ha en dag i veckan då jag kan äta godis och vilken mat jag vill... Det kommer variera från vecka tull vecka vilken dag det blir, en helt vanlig trök vecka kommer d troligen bli lördagar och om något roligt in träffar som kalas ex så kommer jag tillåta mej äta då om jag vill... Hur gör ni andra för att hålla vikten? Äter ni vad ni vill när ni vill hela tiden?! Det funkar iaf inte på min kropp... Det är ju ganska trist å leva på keso som jag gjort ett tag nu... Tips mottages gladerligen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0