Morgon pigg eller inte?!

God morgon! Här ligger jag fortfarande i sängen, Melvin springer runt på övervåningen för att pausa en liten stund och se på barnen i bullebyn. Gud va jag är trött på den filmen, tur vi fick låna med en annan film men nya avsnitt från min mormor och morfar igår. Ja Melvin fick vara där igår när vi var på utvecklingssamtal med Rasmus, ett jättebra utvecklingssamtal tycker jag. Veklingen en toppen fröken han har fått och han uppför sej i skolan oxå säger dem så d känns toppen. Nu ska jag och Melvin strax gå ner å göra frukost och fortsätta myset där nere och vid 10-tiden kommer min Mormor hit mes chili och semlan, ( deras hundar) som vi ska ha tills i morgon kväll. Hade tänkt att jag skulle städat idag, men skjuter på det tills dem åkt hem på söndag. Kanske att vi ska gå ut en ordentlig promenad idag oxå jag å Melvin, innan det blir eftermiddag å jag ska bege mej till gymmet på mina värkande tränings ben. Nä frukost va det ja! Ha en fin Fredag alla godisbitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0