Nej!!! Inte sjuk nu!!!

Hemma efter ett spiningpass! Ett pass som jag i vanliga fall hade älskat! I stort sett bara stå hela tiden och massor med backar :). Men idag kändes det inte bra... De första två låtarna var toppen benen pigga och jag körde på, sen kom den "vanliga" svackan när d blir lite tungt men som brukar ge sej efter nån minut å sen kan man köra på igen, men idag blev svackan bara djupare å djupare. Jag orkade knappt ta benen runt och stå va bara att glömma. I mitten av passet kände jag för att spy å gråta för jag var så trött. Men jag lyssnade på kroppen å satte mej ner å körde så gott d gick. När passet var slut darrade benen å jag började frysa i samma stund som benen stannat, när jag kom ut från gymmet började snuvan rinna å jag var helt matt. Nu är jag livrädd att jag ska åka på nån seg förkyldning eller ännu värre bli riktigt sjuk. Men d är bara att hålla tummar å tår för att jag håller mej kry! I morgon är d ju fredag å jag ska träna veckans två roligaste pass Center å Zumba så jag vill verkligen vara frisk!!! Sen ska jag bara njuta av fredagen, att Martin är hemma å att det är HELG!!! Ha en fin kväll gosefisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0