Sjukstuga igen

Det blev inget bloggande igår. Luften gick ur mej när jag kom hem med en hängig Rasmus sim klagade på ont i halsen och att han frös. Japp d va hans tur 38,6 i temp och han stoppades ner i våra sägas där han somnade kl 18:45 och sen vaknade han inte förrän kl kvart över sju halv åtta nåt i morse. Få va febern borta. Nu är han i gräns läge så han får allt vara hemma från skolan i morgon oxå, Martins mamma är ledig så hon skulle va snäll å ta barna på eftermiddagen så jag ja jobba. Det tar ganska hårt på en med allt vabbande, man får ingen rytm i veckorna och allt blir lite hafsigt. Nu i eftermiddag när jag kom hem (kl 15 då) så bara all ork tog slut. Jag hade inte nån lust att laga mat eller liknande så bestämde mej för att vara en snäll eller dålig mamma välj själv å åka till Mc Donalds å köpa mat till barnen. Den uppskattade det iaf. Sen har vi myst en långstund framför burken å även tränat på att knyta rosetter med Rasmus, han är jätte duktig min stora kille. När barnen somnat ska jag vara ordentligt onyttig ( vilket jag varit hela eftermiddagen) och göra en kopp varm choklad med vispgrädde och två rostade mackor för Gud va jag längtar efter det. Hoppas ni har haft en bra dag. Kommer kanske fler inlägg ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0