Kommer inte på nån rubrik

Sitter i soffan med en kopp te, har precis ätit en tallrik med lite keso och frysta bär, riktigt gott måste jag säga. Var och klippte mej och färga håret i morse, så skönt att göra sånt direkt på morgonen. Gå upp, slå en toffs runt kalufsen och åka till frissan och bli snygg, sparar massor med tid på det, men nu kommer det att dröja innan håret behöver stylas igen. Men kännslan av nyklippt, nyfärgat hår är ju helt underbar dessutom luktar det ju så fruktansvärt gott, ja jag sitter och myser kan jag säga, och visst råder det inga tvivel om att jag är nöjd med resultatet... Vad tycker ni? Hiss eller Diss?!



Färgen syns lite dåligt, men det är mörkbrunt med lite röda effekter. 

Barnen sover nu och jag skulle egentligen behöva ta mej ett zumbapass med lite styrka som avslutning, men jag skippar det idag oxå. Har åkt på en förkyldning och igår var jag riktigt risig, så jag vilar en dag till och hoppas på att vara frisk i slutet av veckan så jag kan träna =)

Annars rullar det mesta på just nu, Rasmus hade ett bakslag vad det gäller skolan i måndags och ville inte gå dit. Han grät ganska mycket och det tog 20 minúter innan jag kunde lämna skolan och åka till jobbet. Jag hade så ontt i magen hela dagen igår och jag bävade för hur vi skulle klara av denna dagen. När jag skulle hämta R i går ville han inte gå med hem, jag fick typ dra med honom från fritids. I morse fick vi åka runt hela stan för att fixa fika till ute dagen dem skulle ha idag och jag glömde naturligtvis det igår så vi skulle åka till Blombacka för att köpa en bulle och festis, men när jag skulle betala så säger tjejen i kassan att dem tar inte kort under 30 kr och mitt skulle kosta 23 kr fy f'n va arg jag blev, små stressad och dan sa jag bara nähepp och tog R och gick där ifrån, jag tänkte då inte köpa något mer bara för att dem skulle ta mitt kort, för jag hade inga kontater, så vi åkte vidare till Nockes som jag vet tar kort oavsett belopp. Men då öppnade dem inte förän kl 9.00 grrr nu va jag riktigt stressad klockan va ju 7: 52 lixom, så det bar iväg till Pressbyrån där jag fick tag på bulle och festis samt att dem kunde ta mitt kort. När klockan var 7: 57 parkerade jag utanför skolan och sen fick vi skynda oss in. Inte en tår föll och han glömde nästan att säga hejdå. Kanske ska sattsa på att vara lite sena?

Melvin däremot har varit hemma sen i fredags då han har haft feber och varit sjuk, snorig och hostig, men vi satsar på att han ska till dagis på torsdag, för nu är han feberfri iaf. 

Nä nu blir det en kopp te till och sen bingen. puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0