Legat på sofflocket igen

Jag orkade aldrig blogga igår, men det hände i och för sig inte något viktigt heller... Jobbade på förmiddagen och sov på eftermiddagen, vilket skulle visa sig vara väldigt behövligt eftersom jag låg vaken istort sett hela natten sen... somnade väl kring 03.30 pga alla j*la förvärkar som jag hade... så jag har faktiskt varit hemma idag och vilat... men nu är jag trött igen och tittar på SOS gute, detta efter en trevlig "för kväll" hemma hos mamma och pappa... Rasmus ligger och sover och Martin jobbar...
På lördag är det 30 års kalas för kusin Andreas så nu blir det till att vila så man orkar med det... ja ha det så gott så får jag skriva lite mer när det finns ngt att skriva om, då jag inte bara legat i soffan vill säga... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0