VAGNEN och första julklapparna inhandlade:D

ÄNTLIGEN!!!!!
Nu har vi fått hem vagnen! Den är precis så fin som jag hade föreställt mig...
Vi fick oxå med oss blöjhinken vi beställt genom Pampers oxå... är helt salig här hemma och går bara runt och tittar på vår fina vagn... ska bädda och fixa iordning den i morgon tror jag... :D

Vagnen med liggdelen på :D

Med sittdelen :)



Framåt vänd :D

När vi hade fått vagnen åkte vi till Elins Esplanad och kollade julklappar, vill ju ha d gjort så man slipper springa runt efter det i sista minuten igen... men den där julkänslan ville inte infinna sig så det var svårt att komma i riktig stämmning, trotts detta så fick vi iaf tag på julklappar till mamma och pappa så dom är klara iaf... bara resten kvar... får ta lite itaget... Ska snart lägga mej nu sov inget i eftermiddag och det börjar ta ut sin rätt, sover ju inte på nätterna så nu har man varit vaken lite länge,hoppas att jag kan sova lite i natt...

Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

värkligen en superfin vagn i alla varianter!

Hoppas vi ses idag

pöss

2009-11-06 @ 09:18:47
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

tja, ja då får vi passa på denna veckan.. Jag e dock lite småsjuk nu tror jag men kanske tittar in med grejerna ikväll så kan vi ta kaffet senare i veckan

kraaam

2009-11-09 @ 16:19:49
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0