Dagis fest

Äntligen torsdagen är nästan slut, vilket innebär helg, för mig iaf...Dagen har bjudit på dagis fest, vilket kanske inte va super kul, men nu är d gjort iaf... nu sitter Martin framför sitt Tv-spel och jag tittar på SOS gute, riktigt bra tycker jag att det är... efter detta blir det troligtvis lyxfällan innan jag ska knyta mej för idag.

Imorgon är det fredag och jag och Rasmus är lediga... har inget planerat direkt, utan det blir lite städning och handling för helgen... insåg förut att vi bara har två saker som ska göras i helgen, det är inte ofta som det inte finns mer planer... på lördag förmiddag ska Martin ha städning för d allmäna ytorna här kring vår gård (tur man e höggravid så man slipper sånt) hehe sen blir det teater på rosers på kvällen ;)

Ja nu blir det lyxfällan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0