Maskerad,Bullar och Créps

Ny vecka nya utmaningar... nja så många utmaningar ska jag väl ite behöva ha i veckan men vad vet man?!
Gårdagen var en ganska intensiv dag som det har en tendens att bli för min del. Började dagen med maseradpartaj på Öppna Förskolan, lille Calle har redan hunit bli fem år så han skulle firas.
Efter mycket lek och stoj begav vi oss hem till Martin och d var bara för mig att börja baka bullar, hade ju bestämt att det skulle göras i helgen och eftersom söndag eftermiddag är lite utav sista chansen så var d bara att sätta igång, och varför bara baka en sats när man ändå stökar ner och skitar ner köket? Nä jag gjorde dubbel sats när jag ändå höll på vilket resulterade i 65 goda kanelbullar *mums*

Lagom till att jag var klar och hade städat efter mig fick Martin börja med fyllningen till kvällens Créps, vi bjöd nämligen hem mamma och pappa på goda créps, en mycket lyckad tillställning som jag å Martin avslutade i soffan framför Johan Falk (film 4) tyvärr inte så bra som de tidigare...



Denna dagen har däremot bara sprungit iväg, mkt folk som ringt till jobbet fullt ös hela dagen, laga mat och fixa i ordning Rasmus. Nu sitter jag framför Färjan 3 och skarttar åt hur folk (inkl mig sj) beter sig på detta fartyg... ska nog ta en bulle nu :)

Natti



Kommentarer
Postat av: Tilde

Du kan väl ta o skicka över några bullar, dom såg supergoda ut! :)

2009-10-13 @ 15:02:26
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0