Segt att vara trött, men kul med tapeter:D

Ja jag har legat hemma igår (onsdag) och idag (Torsdag) oxå... Har verkligen inte mått bra denna veckan, illa måendet har avtagit, men istället är tröttheten enorm, ska som tur är till MVC imårn igen så dom får kolla ordentligt vad det kan vara...är inte speciellt kul att bara ligga hemma i sängen och ömsom sova ömsom titta på tv...
Idag fick jag dessutom släpa mej upp strax före åtta för att då knackade målaren på dörren och in kom dom med slip maskiner och tapetklister, ja och riktigt fort har dom jobbat, hela trappan har dom lyckats göra klart så det är bara bitarna på övervåningen och hallen på bottenvåningen kvar och dom har lovat att det ska bli klart innan helgen :D
Jag hade inte någon lust att vara hemma när dom höll på och fixa här så jag åkte hem till mamma och pappa, som för övrigt kommer hem i morgon, för att slappa hemma hos dem istället... sov ett par timmar och sen satte jag mej framför deras tv och då ringde dom från Babyproffsen och sa att vår vagn kommit :DDD blev överlycklig och kom överens med dom att vi ska hämta den i mitten på nästa vecka... Och om inte dessa underbara besked vore nog så bra så kom även vår nya torktummlare idag så nu har vi fått allt som vi beställt innan bebisen... så nu väntar vi bara på h*n hehe....


ett smakprov på tapeterna i trappan :D


Igår åkt Martin till Lidköping en sväng för att handla lite kläder till sig, hans jeans var ngt urtvättade om man säger så... då fick han order att åka förbi Babyproffsen i lidköping och handla, skötbädd, täcke och bäddset till barnvagnen och han gjorde det jättebra, ringde bara 2 ggr å kolla vilket han skulle köpa *hehe*


Detta inhandlade Martin i Lidköping :D




Bebisens säng iordning för ankomst...

Imorgon kommer mamma, pappa, anton och lisa hem ska bli riktigt skönt att få hem dom igen, d e inte klokt vad man saknar dem när dom e borta... men dom kommer inte förän sent imorgn kväll så jag får träffa dem på Lördag och imorgon kväll blir det 30-års kalas för ANNA som blivit så gammal hehe... hoppas att jag känner mig lite piggare så jag orkar vara med ordentligt...


Min prins när han hade somnat ikväll

Nu blir det SOS gute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0