En bloggfri helg, men nu tar vi nya tag :)

Nä, det blev inte något bloggande i helgen, hade inte vare sig lust eller speciellt mycket att skriva om...
I lördags blev det kalas för söt Wille som fyller 5 år idag faktiskt... GRATTIS GODING!!! Sen när vi kom hem var jag bara tvungen att lägga mej en timma innan Martin skulle till jobbet, riktigt skönt var det att slappa... sen blev det mys för mig och Rasmus med god mat och lördagsgodis till peter pan på tv:n...  Vad mysigt man kan ha tillsammans med en 4-åring om man har en bra film och en godispåse tillhands... :)



Efter ytterligare en natt med dålig sömn, kissa var och varannan timme och vaknar varje gång man ska vända sig så blev det en lååång sov morgon (10.30) medan Rasmus och Martin tittade på tv och ordnade frukost va riktigt skönt att få ligga kvar utan dåligt samvete, efter denna slappa morgon blev det fika med mina goa vänner,Alva, Mikael och Andreas (tyvärr kom inte Butte, men men)... som vanligt blev det mycket skit snack ock gapskratt tillsammans med dom...
I går kväll gjorde vi hemmagjord pizza, något jag verkligen rekomenderar för det är så himla mycket godare att göra den själv asså, min halva bestod av mosarella ost, soltorade tomater och skinka, medan Rasmus och martin tog fläskytter filé på sin.... smidigt asså... När godingen gått och lagt sig satte jag igång med att vika tvätt och d va inte konstigt att det inte fanns rena kalsonger till Rasmus med tanke på hur mkt tvätt d va.... ska inte vänta så länge mellan vikningarna i fortsättningen, kvällen avslutades med Sex in the City och godis med min älskling innan jag gjorde ett mindre lyckat försök med att sova igen fattar inte varför d ska vara så svårt, är ju trött hela dagarna, men när jag lagt mig i sängen är jag pigg som en mört igen...




I dag kom mamma å pappa hem från Berlin igen så nu har Winnie flyttat hem till dom igen...
Min snälla svärmor och svärfar dök upp med mat till oss i eftermiddag så nu har vi proppat magarna fulla med symöteslåda coh negerbollar :D *mums*... Nu blir det nog snart sängen innan jag somnar i soffan, men kommer väl vara klarvaken efter att jag lagt mig igen...


Imorgon blir det besök på MVC och fika med storkusin Louis och kära öserrike vännen Sandra, ska bli kul att träffa er igen d va ett tag sen nu :)


God natt mina vänner ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0